Hinnasto

Rekisteröityessäsi palvelumme käyttäjäksi, saat käyttöösi kaikki ominaisuudet yhden kuukauden ajaksi. Ilmaisen kokeiluajan jälkeen voit valita sinulle parhaiten sopivan palvelupaketin.

Ilmainen
0
+ALV 24% / kk

Laskut / kk: 10 *

Asiakkaat: 10

Käyttäjät: 1

Mobiilisovellus

Lähtevät laskut (sähköposti)

Pronssi
5
+ALV 24% / kk

Laskut / kk: 100 *

Asiakkaat: 100

Käyttäjät: 1

Mobiilisovellus

Lähtevät laskut (sähköposti, verkko- ja paperilaskut) **

Saapuvat laskut (verkko- ja paperilaskut) ***

Raportit

Tarjoustyökalu

Laskujen liitetiedostot

Tiedostoarkisto: 100Mt

Hopea
10
+ALV 24% / kk

Laskut / kk: ei rajoitettu *

Asiakkaat: ei rajoitettu

Käyttäjät: 10

Mobiilisovellus

Lähtevät laskut (sähköposti, verkko- ja paperilaskut) **

Saapuvat laskut (verkko- ja paperilaskut) ***

Raportit

Tarjoustyökalu

Laskujen liitetiedostot

Tiedostoarkisto: 1000Mt

Kulta
20
+ALV 24% / kk

Laskut / kk: ei rajoitettu *

Asiakkaat: ei rajoitettu

Käyttäjät: ei rajoitettu

Mobiilisovellus

Lähtevät laskut (sähköposti, verkko- ja paperilaskut) **

Saapuvat laskut (verkko- ja paperilaskut) ***

Raportit

Tarjoustyökalu

Laskujen liitetiedostot

Tiedostoarkisto: 10000Mt

Ryhmälaskutus

Toistuva laskutus

* Lähetetyt laskut kuukaudessa

** Lähetettyjen laskujen hinnat näet eriteteltynä hinnastosta.

*** Vastaanotettujen laskujen hinnat näet eriteteltynä hinnastosta.

Lisäpalvelujen hinnasto

Palvelu Hinta (alv 0%)
Lähetetty sähköpostilasku Ilmainen
Lähetetty verkkolasku 0,50 € / kpl
Lähetetty paperilasku (2-luokka) 1,40€ / kpl
Lisäsivut paperilaskuun 0,15€ / sivu
Vastaanotettu verkkolasku 0,50 € / kpl
Vastaanotettu paperilasku (skannaus) 1,40€ / kpl

Ota yhteyttä

Lähetä sähköpostia

myynti@laskux.fi

Soita meille (arkisin 9-15)
8,35 snt/puh + 16,69 snt/min

020 730 6889

FAQ

Usein kysytyt kysymykset

Alta löydät useiten kysytyt kysymykset.

Mitä kokeilujaksoon kuuluu?

Kokeilujakson ajan voit testata palvelumme kaikkia ominaisuuksia. Voit lähettää ilmaiseksi viisi paperi -sekä verkkolaskua. Lisäksi voit vastaanottaa ilmaiseksi viisi verkkolaskua. Mikäli tarvitset lisää verkko- tai paperilaskuja, tulee sinun aktivoida jokin maksullisista paketeista.

Milloin veloitukset tehdään?

Automaattiset veloitukset tehdään kuukauden ensimmäisenä päivänä. Veloitus kohdistuu aina edelliseen kuukauteen. Veloitukseen sisältyy palvelun kuukausimaksu ja mahdolliset lisäpalvelut (esim. verkko- ja paperilaskut).

Mitkä kortit ovat hyväksyttyjä?

Hyväksymme yleisimmät korttityypit. Maksujen prosessointi tapahtuu Stripen kautta.

Kuinka lopetan palvelun käytön?

Mikäli haluat lopettaa palvelun käytön, onnistuu se helposti käyttöliittymän kautta (tilausasetukset / peruuta tilaus). Mikäli sinulla on ollut käytössä jonkin maksullisista paketeista, veloitetaan laskuttamaton käyttö.

Voinko maksaa vuoden kerrallaan?

Ole hyvä, ja ota yhteyttä asiakaspalveluumme niin katsotaan mitä voimme asialle tehdä.

Mitä tapahtuu jos ylitän laskurajan/kk?

Et voi lähettää uusia laskuja ennen kun aikaa kuluu, tai päivitän "isompaan" pakettiin.

Mitä tapahtuu, kun kokeilujakso päättyy?

Kun ilmainen kokeilujaksosi päättyy, tulee sinun valita uusi palvelupaketin ennen kuin voit jatkaa palvelun käyttöä. Voit vapaasti sinulle parhaiten sopivan palvelupaketin.

Miten maksan palvelun käytöstä?

Veloitamme maksukortiltasi valitsemasi palvelupaketin hinnaston mukaisesti kerran kuukaudessa. Veloitukset ovat täysin automatisoituja ja ne tapahtuvat vain, jos olet valinnut maksullisen paketin ja lisännyt palveluun maksukortin.

Mitä tapahtuu, jos automaattinen veloitus ei onnistu?

Saat sähköpostiisi ilmoituksen, jossa neuvotaan korjaamaan ongelma maksutapaasi päivittämällä. Mikäli veloitusta ei saada tehtyä maksukortiltasi, saatamme rajoittaa palvelumme käyttöä.

Onko ilmainen oikeasti ilmainen?

Kyllä! Voit käyttää ilmaista palvelupakettia täysin ilmaiseksi niin kauan kuin haluat. Huomioithan kuitenkin, että ilmaisessa palvelupaketissa ei ole kaikkia samoja ominaisuuksia kuin mitä maksullisissa paketeissa.

Voinko maksaa palvelun käytöstä laskulla?

Ole hyvä, ja ota yhteyttä asiakaspalveluumme niin katsotaan mitä voimme asialle tehdä.

Mitä tapahtuu jos päivitän pakettia alaspäin?

Et enää näe sisältöä mikä on rajoitettu käytössä olevaan pakettiin perustuen. Saatamme myös poistaa tallennettua sisältöä mikä ei kuulu/mahdu enää edullisempaan palvelupakettiin.